1. Welcome to TechPowerUp Forums, Guest! Please check out our forum guidelines for info related to our community.

My next computer will be bought...

Discussion in 'General Hardware' started by -1nf1n1ty-, May 11, 2009.

  1. -1nf1n1ty-

    Joined:
    Nov 28, 2006
    Messages:
    2,101 (0.75/day)
    Thanks Received:
    144
    Location:
    Winter Park
    what the title says and I also didnt know where to put this but, whats a good system building company?(looking for great performance). Reason why I'm not gonna build is because I'm tired,lol. so far I've looked into VelocityMicro, Dell(not gonna go so low to alienware...its degrading), and falcon northwest. so is there anymore I should look at excluding cyberpower inc and ibuypower?
  2. phanbuey

    phanbuey

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    5,199 (2.14/day)
    Thanks Received:
    973
    Location:
    Miami
    digital storm... Voodoo PC when they come out with the new omen
  3. -1nf1n1ty-

    Joined:
    Nov 28, 2006
    Messages:
    2,101 (0.75/day)
    Thanks Received:
    144
    Location:
    Winter Park
    I miss voodoo now they only give you a choice a pretty cool looking laptop and a shitty desktop/laptop pc its weird, but I think voodoo pc might be too expensive for me Im looking at velocity micro cause they're just now being known for some good pc's. digital storm is SWEEEET! thanks for that one
    phanbuey says thanks.
  4. phanbuey

    phanbuey

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    5,199 (2.14/day)
    Thanks Received:
    973
    Location:
    Miami
    Also check out Maingear PC... they might have something more affordable if you don't wanna drop 5K - their highest-end model is siiiiiIIck...
  5. LittleLizard

    LittleLizard New Member

    Joined:
    Nov 22, 2008
    Messages:
    3,775 (1.83/day)
    Thanks Received:
    575
    Location:
    Latin America, Uruguay
    cyberpowerpc are good for the price.
  6. -1nf1n1ty-

    Joined:
    Nov 28, 2006
    Messages:
    2,101 (0.75/day)
    Thanks Received:
    144
    Location:
    Winter Park
    omg...I looked at this pc and all the colors and I just JIZZED IN MY PANTS
  7. Wrigleyvillain

    Wrigleyvillain PTFO or GTFO

    Joined:
    Oct 13, 2007
    Messages:
    7,644 (3.10/day)
    Thanks Received:
    1,763
    Location:
    Chicago
  8. phanbuey

    phanbuey

    Joined:
    Nov 13, 2007
    Messages:
    5,199 (2.14/day)
    Thanks Received:
    973
    Location:
    Miami
    [​IMG]

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guest)

Share This Page