• We've upgraded our forums. Please post any issues/requests in this thread.

Search results

  1. X

    A good cooling solution for my x800xtpe

    yer well i ended up getin the ac cooler 4 the temps are same as urs 39-42 idle bout 65 max load not to bad for $30 of material. over clocking is not bad with them either raised mine up from 560/615 to 570/625
  2. X

    Low score with x850xtpe..?

    try turnign some services off/ disable firewall/anti virus will help. i get 13.4k in 3d03 with x800xtpe 570/625 :) 33/58
  3. X

    Higher Clockes in Rabit

    id look at getin a Arctic Cooling Silencer as i have 1 on my x800xtpe they work great. cant even hear i runing on 100%. it will prob give u some more oc as Much lower temps. my temps use to be stok cooler : idle: 37 load: 78 Arctic Silencer 4 rev 2: idle 33...
  4. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    would i get much dif in vmdoing performance wise etc? more fps obviously higher oc . would 610/630 be much of a dif from 570/620? also will this kill my card quicker?
  5. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    ey man yer that helps heaps ..its true that amd and intel boards are dif... im thinkging of vmoding my x800 :P just not sure if the cooler will be able to handle it. any ideas from any1? and how how we talking of a small vmod? eg i want the clocks about 600/630 . :D
  6. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    the question is will my arctic cooler silencer take any voltmoding??? dont want to overheat it
  7. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    fk lol thats a nice oc wat was ur 3d05 score? did u vmod the mem as well?
  8. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    dont think my ac 4 will be enuf for it tho lol . dont realy want water cooling just yet. i woudlt mind 600/630 for clockss :D
  9. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    couple days ago i got my ac silencer 4 and managed to get some more oc out of it :) my clocks on my card are 580/625 no artifacts at all . i managed to overclock my cpu a little here it is my ram is backed down from 400mhz to 320 stable timings are 2.5-3-3-7 . cpu is 3.8ghz 3.2 stok with 1.775...
  10. X

    Memory divider

    well i tried puting ram to 266mhz while my comp was oced to 3.9 and ram timings 3-3-3-8 but i cant get past 3.9 :mad: . damn windows system file gets corupt . also i find problems trying to bench like 3dmark05 or 03 . it always closes down sayin 3dmark has encountered and erorr and needs to...
  11. X

    Memory divider

    hi all i have a prob with ocing my mobo/ ram.. will i can get my cpu up to about 3.8 but not stable the vcore is like 1.85 its a p4 3.2 northwood . my ram is 512 kingston value ram 2.5-3-3-7 . ive tried droping these timing to like 3-3-3-8 but still not stable my oc :( . my cooling is fine for...
  12. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    wat coolin you runing on yours????????? and nice scores
  13. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    u rekon its not so bad ? is ther any chance that i dont have to put the back plate on??????// coz im not woried about the memory since i have heat sinks on them and case fans cooling them down? i hear heat sinks are beter than thermal pads
  14. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    HOLY SHIT how the fk u get so much man :mad: ur so lucky ur card is also a all in wonder???? ther metn to be slower / less pipelines and wat clocks u runign with that zalman cooler?????????????????/ **** thats a score u shoud brag about man nice work :cool:
  15. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    damn it lol the x800's mems a re on the bakc also :( . so i gota have the big fat heap of shit metal plate on the back lol .. http://www.techpowerup.com/reviews/ArcticCooling/ATISilencer5_Rev2/images/installation8.jpg...
  16. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    hmm thats weird i thought the nv4 or nv5 models had the memory cooling??????????????????????? u dont have the back plate either but i tihnk the radeon version does?????? im confused coz i sorta dont want the memory cooling since i alreay have heat sinks + 2 80mm case fans blowing on the heat sinks
  17. X

    Post Your 3dmark05 Scores

    my new 3d05 benchmark with my x800xt pe runign at 570/615 gets me 6,404 marks :D. soon enough ill get almost 7k with a small volt mod hehehe
  18. X

    Slow downs in css :(

    err ur link dont work ses this shit, Forbidden You don't have permission to access /video2/images/asus-2/asus-x800xtpe-pcie-light.jpg on this server. Apache/1.3.33 Server at www.ixbt.com Port 80 can u post ur pic ere ? :p
  19. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    can any1 post with the cooler actualy in the pc???????????????????? coz i have the chipset heat sink on my mobo and dont know if the cooler will fit properly
  20. X

    Slow downs in css :(

    yer it is its so good going to the gp . its held in Albart park 1nce a year around march .. anyway back to the topic i dont think any stores sell the Fatality lol ... thats like rare as here . i think ill just get the acu with leds or the ac 4 silencer still deciding :D
  21. X

    X800pro vivo Overclock Strange!!!!!

    did the vmod finish sucesfull or wat????????? because i can get 570/615 on mine on the stock cooler runing 100% . i also have some ram sinks on the mem and also 2 x 80mm case fans siting on top of the heat sinks :D . anyway let us know how ur mod was
  22. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    lol true it looks sorta crapy .. but as long as it does beter than my stock cooler eh? i can get 570/615 :D on my stock cooler with heat sinks on the ram and 2 x 80mm case fans blowing air on the sinks .. u rekon i will push a bit more oc?
  23. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    yer look how will it look inside a pc thats wat im asking . and since i have a blue pcb will it look like this???
  24. X

    Arctic cooler silencer for X800xt

    hey all ive noticed that the arctic cooler 4 + on wards has this big metal plate at the back of the cooler????? can any1 post a pic of wat there x800xt or x800 looks like with a silencer on it :D
  25. X

    Slow downs in css :(

    i dont think they have any in melbourne lol .. :confused: no stores seem to have any fatality's . they have the alcu and the other one with the led's . but i heard there the same thing????? just the fatality has red led's