• Welcome to TechPowerUp Forums, Guest! Please check out our forum guidelines for info related to our community.

Search results

  1. T

    Leader Board Show your RealBench score

    Yes i reported my own post so this thread won't have a wrong post in it and also so nice of you to point it out in such a nice way. i'll keep my post limited to the Folding forums again.
  2. T

    Leader Board Show your RealBench score

    Asked to be removed.
  3. T

    Your PC ATM

    Well OK. My Pc's at the moment don't mind the mess and or wires.. i don't :D Main rig specs.. AMD Ryzen 5 2600 @ 3842.41 MHz - CPU-Z VALIDATOR (x86.fr) The other 2 are core 2 duo's something(no idea tbh) one has a GTX1060 3gb the other a r7 260x.
  4. T

    New build finally done :)

    Nice mate and welcome to TPU we obviously need more pictures /\ like Jetster said :D
  5. T

    What's your latest tech purchase?

    We all have a Christmas tree for the whole year :D
  6. T

    Post your CrystalDiskMark speeds

    Samsung 970 500Gb.
  7. T

    New F@H Team Members Post Here First

    In regards to a TpU's Avatar, i made this feel free to use it :) I kinda like it myself :lovetpu:
  8. T

    TPU's Nostalgic Hardware Club

    Old MadOnion(futuremark) member here :clap:
  9. T

    TPU's Nostalgic Hardware Club

    :cool: LanParty FTW.. i wish i still had mine ...
  10. T

    My first F@H Cert. 14 years ago!!!

    Awesome :D Darn it i need a printer :slap:
  11. T

    TPU's F@H Team

    Happy Christmas Folding TPU FAH guys :clap:
  12. T

    TPU's F@H Team

    Yup :D i have a nice Asrock 960gm/u3s3 fx / FX8350 combo for the GTX1060.. Al tho tonight/today i have been babysitting the E2160 rig and it has not show the Error yet.. Still going to swap them anyway as its a tad better then the G41 platform :p Happy Folding TPU :peace:
  13. T

    XPG Launches SPECTRIX S20G PCIe Gen3x4 M.2 2280 Solid State Drive

    Oo i was gonna ask if it had RGB :roll: hmmm does look kinda good tho. yea i like colors my neighbors said they loved my weird shaped Christmas tree :D
  14. T

    What are you upgrading this holiday season?

    I was hoping to buy a GPU RTX3060Ti , but and a bit to much $$ for me and very hard to get :oops: Monitor is a sure thing , this Iiyama 26" BULK monitor has seen its time for a main monitor..
  15. T

    TPU's F@H Team

    I have to check to log files(will EDIT them in later) But the main Error was that The FAH_Core has stopped working. yet i believe.. i am not losing the WU. after a re-boot it seems to go further were it was. but the system is so slow(even for normal browsing) i want to replace it anyway.. but...
  16. T

    Faithful Eight project.

    Hardware ponr on the outside and inside :rockout: :pimp:
  17. T

    TPU's F@H Team

    My GTX1060 needs another platform this E2160 isn't the best anymore :p that said, i also encountered F@H core Errors on my Ryzen platform dead stock. i don't hope my GTX1060 is also on its way out :oops: Well great excuse to start testing. I'll be BACK!
  18. T

    Nvidia gtx 1060 3gb

    I have the Gigabyte GTX1060 3Gb F@H and its silent( Adjusted fan speed at 70%) under full load. Have fun with it mate :)
  19. T

    What's your latest tech purchase?

    GTX1070 for some more FPS for GTA5 and of course for more science(PPD) in regards to F@H.. oo nope i already had the cat :D
  20. T

    TPU's F@H Team

    The R9 280x was(is) dead bought it second hand but at a store so could just return it. and replaced(added) my GTX 1060 3Gb(goes into second rig) for this one, so its ON again :D tomorrow i'll swap the R7 for the GTX1060..
  21. T

    New F@H Team Members Post Here First

    Looks good mate :D oo and NICe PPD :rockout:
  22. T

    New F@H Team Members Post Here First

    Sorry for the late reply mate, but i am not sure if there are and standard avatars(i don't think so) but when i thought of you're PPD :eek: i made this but if you wan't anything else (themed) i can make it for you ;)
  23. T

    What's your latest tech purchase?

    LOl no (i kinda should) that is exactly is a brush for my GPU.. to un-dust it(loads of animals intha house) :D
  24. T

    What's your latest tech purchase?

    Old out a bit newer IN..
Top