1. Welcome to TechPowerUp Forums, Guest! Please check out our forum guidelines for info related to our community.

MW3 free weekend Steam

Discussion in 'Games' started by Crap Daddy, Feb 16, 2012.

  1. Crap Daddy

    Crap Daddy

    Joined:
    Oct 29, 2010
    Messages:
    2,739 (1.96/day)
    Thanks Received:
    1,044
    Just wanted to say this, if anybody is interested and missed it, MW3 multiplayer is now free to play through the weekend. Please don't C4 my tank, don't use the JAV against my jet, don't destroy the building where I'm hiding or shoot me while I gently float across the water steering my parachute to fall behind enemy lines. Enjoy.
    Darkleoco and AsRock say thanks.
  2. ShiBDiB

    ShiBDiB

    Joined:
    Jul 21, 2008
    Messages:
    4,073 (1.83/day)
    Thanks Received:
    757
    Location:
    Clifton Park, NY
    ur confusing mw3 with bf3... fail
  3. Crap Daddy

    Crap Daddy

    Joined:
    Oct 29, 2010
    Messages:
    2,739 (1.96/day)
    Thanks Received:
    1,044
    It's pretty hard to understand a joke, ain't it?
  4. theoneandonlymrk

    theoneandonlymrk

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    3,375 (2.07/day)
    Thanks Received:
    562
    Location:
    Manchester uk
    and its 27 pound to buy 33% off
  5. happita

    happita

    Joined:
    Aug 7, 2007
    Messages:
    2,355 (0.91/day)
    Thanks Received:
    394
    I won't condemn the game to being bad just because BF3 is better IMO. So I will give it a try, who knows, I might like it.

    Apparently you haven't seen some of Shib's posts.
  6. theoneandonlymrk

    theoneandonlymrk

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    3,375 (2.07/day)
    Thanks Received:
    562
    Location:
    Manchester uk
    bf3 good , mw3 good
    they are different in feel and how you play
  7. Crap Daddy

    Crap Daddy

    Joined:
    Oct 29, 2010
    Messages:
    2,739 (1.96/day)
    Thanks Received:
    1,044
    No, I haven't, maybe I'm the one who can't take a joke... and I'm sorry if I did. Anyway I downloaded over 14Gigs yesterday and today I could play it just to see how it looks and feels and that's what I wanted to share. I personally have time and enjoy to play only one game (won't disclose which) but my son has the time and enjoyment to play many.
  8. n-ster

    Joined:
    Jan 11, 2009
    Messages:
    8,858 (4.31/day)
    Thanks Received:
    1,405
    The thing I don't like about MW3 is that I feel I'm playing a different version of COD4 with maps I like less
  9. TheMailMan78

    TheMailMan78 Big Member

    Joined:
    Jun 3, 2007
    Messages:
    20,935 (7.92/day)
    Thanks Received:
    7,506
    Any man who has Lemmy in his avy has my vote.
  10. AsRock

    AsRock TPU addict

    Joined:
    Jun 23, 2007
    Messages:
    10,876 (4.15/day)
    Thanks Received:
    1,666
    Location:
    US
    If ya want to be picky, A jav on a plane really ? LOL.

    Shame i am only interested in SP :(..
  11. Wrigleyvillain

    Wrigleyvillain PTFO or GTFO

    Joined:
    Oct 13, 2007
    Messages:
    7,658 (3.05/day)
    Thanks Received:
    1,767
    Location:
    Chicago
    Sure when some punk Recon unprones his ass from behind a bush long enough enough to deploy a SOFLAM for me.
  12. AsRock

    AsRock TPU addict

    Joined:
    Jun 23, 2007
    Messages:
    10,876 (4.15/day)
    Thanks Received:
    1,666
    Location:
    US
    hehe, javelin is a surface to surface missile.

    Can you not fire a laser guided weapon were ever you want regardless of were it's aimed? LOL.
  13. cadaveca

    cadaveca My name is Dave

    Joined:
    Apr 10, 2006
    Messages:
    13,853 (4.53/day)
    Thanks Received:
    6,929
    Location:
    Edmonton, Alberta
    MechWarrior3! :eek:


    AWESOME!!!!



    :respect:

    Downloading now...

    oh, wait...

    I see what you did there. NOT funny, sir, not funny.:mad:
  14. nick_1992

    Joined:
    Jan 3, 2006
    Messages:
    580 (0.18/day)
    Thanks Received:
    19
    Location:
    Manitoba, Canada
    +1 to that... lol
  15. Wrigleyvillain

    Wrigleyvillain PTFO or GTFO

    Joined:
    Oct 13, 2007
    Messages:
    7,658 (3.05/day)
    Thanks Received:
    1,767
    Location:
    Chicago
    Your posts make my head hurt.
  16. NinkobEi

    NinkobEi

    Joined:
    Nov 27, 2006
    Messages:
    2,045 (0.72/day)
    Thanks Received:
    340
    free? still won't play it
  17. rangerone766

    rangerone766

    Joined:
    Aug 18, 2007
    Messages:
    1,036 (0.40/day)
    Thanks Received:
    111
    i like the cod gameplay style. i'm a run and gun type of player, so i die alot in bf3 lols. but i made steam give me a refund on mw3, just way to many hackers when i tried it.
  18. Bjorn_Of_Iceland

    Bjorn_Of_Iceland

    Joined:
    Jan 2, 2008
    Messages:
    3,177 (1.31/day)
    Thanks Received:
    375
    Waste of download bandwidth. Id rather download porn

    yeah.. except peer to peer mp sucks. Youd get a good host then a few match later, it would give the host to someone halfway around the planet. The dedicated server feature is nice, but most of it, if not all, are empty.
  19. Live OR Die

    Live OR Die

    Joined:
    May 19, 2007
    Messages:
    3,897 (1.47/day)
    Thanks Received:
    383
    MW3 can suck my ballz i rather play blackops any day if i could deleted it from my steam account i would just so i can rid my mind of what a POS game it is.
  20. Abe504

    Abe504 New Member

    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    59 (0.05/day)
    Thanks Received:
    9
    this game isn't bad but they clearly mailed it in on the multiplayer. Pretty much they did literally nothing to make it fresh again outside a couple new perks and "new" maps. But i'll still play the pc multiplayer over the xbox version. I rented the xbox version when it came out and just too much auto aim. No skill required whatsoever.
  21. DonInKansas

    DonInKansas

    Joined:
    Jun 2, 2007
    Messages:
    5,096 (1.93/day)
    Thanks Received:
    1,265
    Location:
    Kansas
    Still $40 too expensive when free. :laugh:

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guest)

Share This Page