• Welcome to TechPowerUp Forums, Guest! Please check out our forum guidelines for info related to our community.

‎X99 card does not accept my source‎ Post reply

Status
Not open for further replies.
Joined
Apr 9, 2021
Messages
2 (0.00/day)
( tenho uma x99 huananzhi f8 com 2 pentes de memoria ddr4 8 gb de 2666, processador xeon e 5 2678 v3 e uma placa de video asus r9 290x directCUII. bom e Minha fonte E UMA pcyes electro 550w 80 Plus Bronze.

Uma fonte Funciona perfeitamente em OUTRAS Placas, MAS SOMENTE na Minha x99 que ELA nao Funciona, FICA Dando laço liga e Desliga.

mas eu peguei uma fonte BASICA de 350w e ligueii minha placa x99 e deu certo entrei no windows normal.

NAO SEI O QUE ESTA ACONTECENDO. JA VI TUDO NA INTERNET NAO ACHEI NADA SOBRE ISSO.

ME AJUDEM POR FAVOR!!! )

‎I have a huananzhi x99 f8 with 2 memory combs ddr4 8 gb of 2666, xeon processor and 5 2678 v3 and a video card asus r9 290x directCUII. good and My source AND A pcyes electro 550w 80 Plus Bronze. ‎
‎ One font Works perfectly on OTHER Boards, BUT ONLY on My x99 that ELA does not Work, FICA Looping on and ‎
‎ Off. ‎
‎ but I took a BASICA source from 350w and turned on my x99 card and it worked I got into normal ‎
‎ windows. ‎
‎ I DON'T KNOW WHAT'S GOING ‎
‎ ON. JA VI ALL ON THE INTERNET DID NOT FIND ANYTHING ABOUT IT. ‎
‎ HELP ME, ‎
‎ PLEASE!!!‎
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Top